مصاحبه نشریه سپهر اقتصاد با آقای محمد ساعدی نیا

مصاحبه نشریه تخصصی سپهر اقتصاد با جناب آقای محمد ساعدی نیا.
شهریور ۱۳۹۵

“محصول با کیفیت هم بدون تبلیغات شکست خواهد خورد”

dc4a7256

محمد ساعدی نیا را بیشتر به عنوان برندی در سوهان می شناسیم، اما محمد ساعدی نیا ، فعال و پیشکسوت اقتصادی است که با تلاش وهمت و ایده های خلاقانه خود از ۱۲ سالگی و شاگردی کردن و شرایطی که خود از آن به عنوان شرایط سخت یاد می کند، توانسته امروز در تولید و فعالیت اقتصادی موفق باشد و برندهایی را در عرصه اقتصادی معرفی کند که در زمره نام های برتر کشور به شمار می روند. سوهان محمد ساعدی نیا ، شکلات مرداس، سرای گردشگری مهروماه و مجتمع تفریحی رنگین کمان ، نمونه هایی از این فعالیت ها می باشند.
سوهان محمد در ابتدا چگونه شکل گرفت و چه شد که به عنوان یک برند مطرح شدید؟
نام من محمد است. به همین دلیل در ابتدا اقدام به تولید سوهانی با نام محمد کردم و از ابتدا قصد داشتم که این نام به عنوان یک برند در محصول سوهان شناخته شود. عده ای از دوستان معتقد بودند چنین امکانی با توجه به سابقه ۸۰ ساله نام هایی چون حاج حسین وجود ندارد. اما من به یاری خدا تلاش کردم و معتقد بودم این کار امکان پذیر است و راه ۸۰ ساله در طی ۵ الی ۶ سال طی شد و مردم هم محصول تولیدی ما را پسندیدند و امروز کاری که از یک کارگاه کوچک شروع شده بود ، روز به روز به سمت جلو حرکت می کند و موفق بوده است.
چرا نام سوهان محمد به محمد ساعدی نیا تغییر پیدا کرد؟
متوجه شدیم عده ای محصولاتی را با نام محمد تولید می کنند، به همین دلیل ما نام سوهان محمد را به محمد ساعدی نیا تغییر دادیم.
رمز موفقیت محمد ساعدی نیا در چیست؟
نخست باید گفت از همان ابتدا که روزانه ۵ یا ۶ کیلو سوهان تهیه می کردیم از موادی استفاده می شد که امروز نیز در حال استفاده از آن هستیم و هیچ گاه کیفیت محصول را از بالاترین کیفیت و مرغوب ترین مواد اولیه تنزل ندادیم. دوم اینکه با مشتری رفتاری سخاوتمندانه داشتم و تا مشتری از محصول ما تست نمیکرد و راضی نبود خرید نمی کرد.
…….


+ دیدگاهی وجود ندارد

دیدگاهتان را بیفزایید